tisdag 20 januari 2009

Ännu en dag snart passerad...




Nu står Melwin och rycker mig i armen, barnen är hemma och lite middag, kvällsmat står på nästa aktivitet.



Tråkigt för barnen att snön töar så fort, det hade varit roligt om den hade fått ligga kvar en liten stund nu då den ändå envist skulle falla ner igen!
Jag brukar säga att snö får det gjärna vara men inte just där vi bor...
Slalom och vinteraktiviteter det tycker vi om att pyssla med, men det är så tråkigt att behöva skrapa rutan på bilen på morgonen.
Igår morse var det väl en decimeter snö på taket på bilen ( vissa har inte den lyxen med garage ).
Under helgen var vi ute på Mariebergsviken och åkte skridskor, det blåste så mycket så om jag stod med armarna rakt ut, så blåste jag med vinden!! Nu ska jag fixa kvällsmaten, köttfärslimpa med potatis och brunsås:)
Här är en till bild på Beyla vovven som hennes uppfödare tagit, visst är hon vacker!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar