tisdag 20 januari 2009

Hund

Nu har vi under helgen varit och hälsat på kennel Bölverk i Molkom. Det var förväntningar från hela familjen vad vi skulle få träffa:)
Och jag har dessutom blivit lärd nu att engelsk staff ska jag inte säga utan, de heter bara staffordshirebullterrier;)Uppfödaren Jeanette planerar att para sin fina Beyla, denna tik har väldigt fina resultat som jag kan förstå...
Och pappan är också väldigt fin:)
Här är en bild på Beyla från vårat besök:




Här är Molly som bor i Forshaga, hon är en King charlescavallier. Ägare är Jessica.

Vi hade en helg med en massa vovvar som sagt:) Nu till helgen ska jag hälsa på hos Bismas kennel, där jag ska träffa uppfödaren Terese och hennes fina staffar, det ska bli jättespännande. Uppföljning kommer, igår köpte jag en hund bur till bilen, de har utförsäljning i djuraffären i Forshaga så jag passade på att inhandla lite grejer till våran eventuellt framtida familjemedlem, om allting går bra under resans väg...;)

Hej,hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar