tisdag 20 januari 2009

Jepp natten nu...


Nu ska jag alldeles strax sova, jag har gjort en Rocky road, jag blev så förbannat godis sugen!

Recept på Rocky road hittar ni på google, Leilas rockyroad.

Vi gjorde den till jul och bjöd på också, den blev faktiskt uppskattad utav våra gäster:)

På nyår hade vi bjudning,vi blev 15 pers, så det var super trevligt.

Från början hade vi bjudit två personer, på god mat och dryck.

Men under kvällens gång så bjöd alla in sig själva, så 15 st:) Dagen efter tackade alla för en jätte fin tillställning, så jag känner mig glad:) god mat bjöd vi på oxå:

Färsk oxfilé , med smörstekt gourmépotatis, färska räkor, ost som dessert! Oavsett vad man hade bjudit på, så då det uppskattas utav alla att de ringer dagen efter och tackar för bjudningen, då blir ialla fall jag glad;) Nu ska jag lägga mig,det är ju alltid en dag imorgon (än så länge=) ialla fall.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar