tisdag 14 juli 2009

Favorit butik

I dag cyklade jag ner till stan och gick in på H&M tittade lite på ny bh, tuttarna hänger utanför efter en hel dag i de jag äger just nu...
Men det har inte varit det lättaste att få tag på rätt kup storlek och midjemått för mig.
Och jag har köpt bh:ar som inte kännts bra efter ett tag, kuperna blir för små, men midjemåttet passar...
Men nu ÄNTLIGEN hittade jag en affär i Karlstad, som hade min storlek.
Jag hittade två jättefina bh:ar storl. 70 E.
Sitter underbart och jättebra service. CHANGE i Karlstad kan jag rekomendera,
speciellt om ni har större byst än vad ni ska ha i midjemått mätt:)




På torsdag reser vi till Torsby och hälsar på släkten och samtidigt ska vi till badhuset där.
De har minst 37c i vattnet om inte mer. Det ska bli jätteskönt!
Och om en vecka bär det i väg till Skara sommarland hela familjen, en hel dag!




Hej,hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar