tisdag 14 juli 2009

Det har hänt en hel del

Nu var det länge sedan jag bloggade men det har varit fullt upp.
Dåligt väder och sjukhusvistelse för mig, först nu är vädret någorlunda och jag mår bättre igen.
För två veckor sedan fick jag en blödning och det är inte så bra i en graviditet.
Det visade sig att moderkakan ligger väldigt långt ner på vä sidan, nästan så den täcker utgången...
Nu ska jag på kontroll igen 30/7-09 så vi får veta mera då, om jag kommer att bli förlöst med snitt eller naturligt.
Jag har ju varit inne på denna gång att bli snittad, M förlossning var super jobbig. Han vägde över 4 kg. och jag tappade en liter blod.
Mina tidigare förlossningar har sett ut så här:
S 2670 gr. 1.20 tim.
C 3235 gr. 3 krystvärkar född hemma på toalett golvet.
L 3755 gr. 1 tim knappt.
Också M 4150 gr. en evighet och två påsar med blodtransf.
Nu sparkar det i magen så att det gjör ont, men jag märker ett mönster när bebisen vilar också.
Först i går var vädret någorlunda så vi var till stugan, men annars har våran första sem. vecka i stort sett regnat bort:(




Hej,hej kommer snart bilder på magen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar