tisdag 1 december 2009

Snart tre månader!


Jag har skrivit flera inlägg här på bloggen, sedan sista inlägget, men när jag kommer till att lägga in bilder, då krånglar mitt program och till slut blir det att man tröttnar!





Min dator lever dessutom ett eget liv, fastän jag har virus skydd i datorn inlagt.
Ett program som heter AVG.
Men har någon något tips om något annat bra gratis program som skyddar datorn, lämna gjärna en kommentar om vilket:D

Nu bara rusar tiden fram, Isack har snart hunnit bli 3 månader, nu 8 dec.
Och äter och växer och frodas:) Han vägde förra veckan 4.178 gr.
Ammar fortfarande mer än hälften, men har även fått börja ge honom tillägg.





Jag har hur mycket mjölk som helst i båda brösten, men jag slarvar med mitt mat intag, nu då jag absolut borde äta bra, så vi har kommit fram till att mjölk det har jag, men det är inte till räckligt med näring i den, eftersom jag inte sköter mitt ätande...
Jag vet inte varför, men jag har väl aldrig direkt varit stor i maten, och jag har inte ammat mina tidigare barn alls så här länge, eller på samma sätt.
Så en förklaring är väl att jag inte är van att sätta mig själv först, utan sist, även när det gäller maten.

Barnen först, sedan Nicklas och jag som lagar i ordning maten brukar oftast få i mig sist, och då har maten kallnat, inte gott, stressat och serverat alla tills de har fått det de skall ha.... Aptiten försvinner i ALLT kaos som det är här, och ljudnivån är så stressande, hög!

Nu fungerade datorn som jag ville för en gångs skull, här kommer lite uppföljande bilder på Isack <3>
Hej,hej!
















1 kommentar: