onsdag 21 januari 2009

Poletten har "kanske" trillat ner...

Nu har jag "kanske" kommit underfund med hur jag ska få lite finare inlägg:)
Jag har redigerat tidigare inlägg, så de där " hoppen " mellan mina rader har nu försvunnit.
I kväll är det åter igen ett avsnitt på kanal 4 kl 20.00 Semester svenskar, så det är som jag tidigare berättat från vårat hotell som vi bodde på under vistelsen i Thailand, fast å andra sidan Phuket var väldigt turist förstört.'
Det var annat Thailand för 16 år sedan då jag var dit sisst...Men då var jag iofs till norra Thailand Chang mai och chang rai, floden Kwai, Gyllene triangeln.
Och naturligtvis till Bangkok:)

Men nu då vi reste med fyra barn som aldrig har varit på sådan långresa tidigare, så kändes det tryggare att välja dit ALLA andra varit i Thailand på semester: Phuket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar